Toshiba Satellite L40-15B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L40-15B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Petrolhead 08-04-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L40-15B

Dit is een superlaptop voor weinig geld!

Ik heb er wel Windows XP opgezet omdat Vista tegenvalt. Drivers zijn makkelijk te vinden op de TOSHIBA-website.

De werktijd van de batterij is vrij goed, een film kijken is geen probleem. Normaal houdt de notebook het dan ongeveer 2 uur vol.

Over het geluid ben ik zeer tevreden, luid genoeg, muziek klinkt echt super. De speakertjes hadden wel op een andere plaats mogen zitten, want ze worden bedekt door je polsen tijdens het typen.

Het scherm stelt een beetje teleur, maar presteert gemiddeld. De helderheid en de kleuren hadden wat beter gemogen, op dit punt presteren recentere laptops gewoon beter. Ook heeft dit scherm nog geen glanzende toplaag, maar dat zie ik niet als een nadeel...

De snelheid is gewoon goed, zeker met XP erop. Internetten, muziek, film, photoshop gaat allemaal zeer vlot. Om te gamen koop je wel best eentje met een betere grafische kaart.

De behuizing voelt degelijk aan. Je hoort de ventilatoren nauwelijks of niet en de notebook wordt onderaan niet warm.

Ik heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop.

Zéker een aanrader!

Ingmar 22-01-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L40-15B

Gezocht naar een “instapmodel” laptop.
Een laptop met een zeer solide bouw en strakke vormgeving.
Snelheid is prima met 2 GB intern geheugen (ook met Vista)
Geluid is voor laptop uitstekend
Beeldkwaliteit van scherm is mij wel iets tegengevallen ziet er niet helemaal strak uit.

MichaelenBee 10-01-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L40-15B

Doet alles wat je wilt. super geluidskwaliteit trouwens.
speelt alle dvd en cd (r of RW) combinaties. ziet er ook gewoon lux en verzorgd uit. Aanrader!! En nee wij werken niet bij Toshiba :)